Публикация
Мира Ганова: Дигитализацията подобрява пациентското изживяване и резултатите на фармацевтичната компания
В една здравна система със статични организации, лимитирани бюджети, липса на достатъчно експертен потенциал, демографска криза и дефицит на лекари дигиталната трансформация у нас дава шанс на пациента с неговите нужди и неговите данни да излезе на преден план. Това заяви Мира Ганова, изпълнителен директор на Българския клъстър за дигитални решения и иновации в здравеопазването по време на IV издание на конференцията Pharma NexGen, организирано от CredoWeb.
Дигиталното здравеопазване комбинира
технологични иновации, подобрен оперативен модел на работа, информационна интелигентност и екосистемен подход
с колаборация между всички заинтересовани страни, обясни тя. То е своеобразен преход от предписване и реимбурсация на молекула към прескрипция, реимбурсация + грижа за пациента в различни етапи на неговия живот.
За фармацевтичните компании дигиталната трансформация и централизацията на данните значи движение от пускането на молекулата към
интегрирани здравни подходи, които да могат да доставят по-добро изживяване на пациента
С това те подобряват не само резултатите на пациента, но и своя бизнес като цяло.
Инвестицията в пациентското изживяване е изключително добра платформа за компаниите да създават локални партньорства, да разширяват своите перспектива и мироглед и да добавят стойност към бизнеса и резултатите, които постигат, подчерта Ганова.
Пълното изказване на Мира Ганова на събитието - виж във видеото по-долу
Запис от цялото събитие виж ТУК
Коментари